avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... ajutor pentru tineri casatoriti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

ajutor pentru tineri casatoriti

Buna ziua. Suntem doi tineri casatoriti , de 21 si 20 de ani.Asteptam un bebe in luna martie.Sotul lucreaza la negru si eu sunt studenta la zi,pe locuri bugetate incepand cu octombrie 2012.Inainte am avut un an pauza dupa finalizarea liceului.Doresc sa stiu daca putem beneficia de ajutor de la stat,atat pentru cresterea copilului ,ci si pentru noi intrucat nu avem niciun venit,nu avem locuinta. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:05, 19 Februarie 2013
1. Daca nu puteti sa beneficiati de indemnizatie pentru CCC, asa cum v-am spus in
www.avocatnet.ro/content/for...
atunci veti putea beneficia numai de alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar, pana implineste copilul 2 ani si apoi de 42 lei lunar pana la 18 ani.

2. - Daca nu aveti alte venituri incercati la Primarie sa vedeti daca puteti beneficia de ajutorul social.
- Intrati pe
[ link extern ]
si ce scrie acolo este valabil pentru toate Primariile din tara.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce drepturi are copilul meu daca eu inca sunt eleva iulianaflorea iulianaflorea Ma numesc Daniela , am 18 ani sunt eleva inca la liceu in clasa a11 si sunt insarcinata . Am de gand sa continui scoala pentru ca bebelusul se va naste in ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie ccc pentru gemeni, mama studenta mihaicorneliuviorel mihaicorneliuviorel Sotia mea este studenta si la finalul anului 1 de master a nascut gemeni, am inteles ca pentru primul copil se acorda 600 de lei. Ma intereseaza cat se acorda ... (vezi toată discuția)