buna ziua,
pe 22 ianuarie mi-am dat demisia de la locul de munca si nu am primit nici acum decizia de incetare. imi puteti spune daca este un termen limita de eliberare si care este acesta? trebuie sa primesc un exemplar in original ( manager-ul mi-a spus ca imi trimite o copie)?
va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
multumesc
1. Potrivit art.8 alin.3 lit.a si b din HG nr.500/2011, coroborat cu art.34 alin.5 C.mun., la solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia: a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
b) copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
Refuzul angajatorului de a elibera copii dupa documentele prevazute la art. 8 alin. (3), solicitate de catre salariat constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 300 lei la 1.000 lei de catre ITM.
In acest sens, depuneti o solicitare in scris la angajator sa va comunice un exemplar de pe decizia de incetare a c.i.m. .. daca in termen de 15 zile de la înregistrarea solicitarii nu primiti decizia respectiva atunci sesizati ITM-ul.
Demisie la zi
otiliap
buna ziua
in cat timp de la depunerea demisiei la zi conf art 81 alin 8 trebuie sa primesti de la angajator actele de lichidare? angajatul ce obligatii mai ... (vezi toată discuția)
Decizie incetare cim
m_3
Buna ziua.
In urma cu aproximativ o luna am depus o cerere de demisie la firma de contabilitate cu care lucreaza angajatorul. Nici pana astazi angajatorul nu ... (vezi toată discuția)
Demisie
miralu26
buna ziua,
am depus o cerere de demisie cu acordul ambelor parti respectand preavizul de 15 zile, fiindu mi aprobata abia in ultima zi, timp in care vazind ca ... (vezi toată discuția)