Buna seara. Am o problema cu un service de calculatoare : am dus calculatorul in service pentru o problema minora ( un posibil contact defect ), dupa cateva ore m-au sunat si mi-au spus ca mi s-a ars sursa si e posibil sa se fi ars si alte componente. Astazi am vorbit cu patronul, nu stiu ce sa imi spuna, inca nu i-au dat de cap. Au zis doar ca sursa a fost in scurt si ca s-a ars. O sa ma duc maine sa vorbesc fata in fata cu ei sa vad ce se poate rezolva. Ce pot sa fac in situatia de fata ? Plangere la OPC ? Mi-au dat un bon de comanda cand le-am lasat calculatorul. Vreau un sfat practic daca se poate care sa-mi foloseasca maine cand o sa am discutia cu ei. Multumesc anticipat.
Normal trebuia intocmita o fisa de receptie in service, sau un proces verbal de predare-primire in care sa se specifice exact "simptomele" calculatorului. Incercati sa rezolvati pe cale amiabila problema, iar daca nu accepta, ii informati ca o sa va adresati OPC-ului. Fiind vorba de un "service de cartier" ( ma gandesc la asta deoarece un service care se respecta, nici macar nu v-ar fii sunat, de rusine, sa va spuna ce s-a intamplat) cred ca v-or remedia situatia de frica unui control amanuntit.