avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... demisia
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

demisia

Buna seara.Revin cu o intrebare.Sunt profesor de 6 luni...fara vechime in munca.As vrea sa mi dau demisia ....pot sa imi bag concediu fara plata si dupa aceea sa mi dau demisia?Am gasit un loc de munca unde nu fac naveta dar se da concurs si nu as vrea sa raman pe dinafara...Va rog frumos....un raspuns...Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:24, 20 Februarie 2013
este dreptul dvs la concediu fara plata conform Codului muncii...angajatorul nu va poate refuza acest drept
Da, puteti solicita angajatorului acordarea unui CFP , conform prevederilor Legii nr.1/2011 si a reg.intern .... iar dupa terminarea acestuia va puteti prezenta demisia ...

Art. 255 (8) Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an şcolar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unităţii de învăţământ sau, după caz, a inspectoratului şcolar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu fara plata pentru un titular in invatamant JOHNVASILE JOHNVASILE Un cadru didactic cu peste 30 ani vechime, profesor titular care a lucrat continuu de la angajare (1987) pana acum, in ce conditii isi poate lua un CFP ... (vezi toată discuția)
Intrerupere activitate didactica/concediu fara plata pentru 1 an useraa useraa Buna ziua, Sunt director la o unitate de invatamant preuniversitar si as avea rugamintea de a ma ajuta cu urmatoarea situatie : am un cadru didactic cu ... (vezi toată discuția)