avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 305 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... colega incompetenta
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

colega incompetenta

Buna!Sunt asistenta medicala si am o colega incompetenta profesional,cu un caracter discutabil si as dori sa stiu daca as putea face o sesizare scrisa catre directorul spitalului sau ce alte posibilitati am.Precizez ca verbal m-am adresat sefului de compartiment si mi s-a spus ca ii este mila de ea,spune ca nu vrea sa-si incarce constiinta (colega avand 52 ani),dar nu mai suport...nu face mai nimic,nu are cunostinte medicale (scoala postliceeala facuta cu bani),daca face ceva ,sigur greseste si atunci da vina pe mine....Nu sunt de acord cu atitudinea sefului meu direct,care are o fire prea ingaduitoare si de multe ori ma roaga sa fac treaba in locul ei....Exista vreo lege sau altceva in care ,noi,asistentele medicale sa fim obligate sa dam o testare scrisa...caci colega ar pica sigur la test.Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cristina Boros , Consilier juridic 20:30, 18 Februarie 2009
Trebuie sa va adresati directorului spitalului in scris (un exemplar sa ramana la dvs. cu nr. de inregistrare de la administratia spitalului ) cu o plangere si solicit o reevaluare profesionala de catre o comisie independenta a A.S.P -ului sau Spitalului Judetean.
In caz contrar puteti solicita schimbarea locului de munca in aceeasi institutie sau transferul intr-o sectie cu profil similar din cea mai apropiata localitate
De asemenea, fiind asistenta medicala ati putea sa depuneti o sesizare despre acest caz si Ordinului Asistentilor Medicali de care apartineti, in paralel cu sesizarile mentionate de colega mea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură