Lucrez de aproximativ 2 ani in cadrul unei asociatii care se ocupa cu implementare de proiecte in cadrul POSDRU. In luna Martie a anului trecut au inceput sa apara probleme intr-unul din proiectele pe care aveam contract si rambursarile au fost amanate. Cateva luni mai tarziu au aparut probleme la nivel national si platile au fost suspendate. In toata aceasta perioada, contractul meu a fost activ, am venit la birou zi de zi, mi-am respectat atributiile, etc. Din cauza blocarii fondurilor au aparut probleme financiare, s-au blocat conturi nu au mai fost bani pentru plata furnizorilor, taxe la bugetul de stat, salarii.
In ultimul an, am primit cam 30% din ce drepturi salariale mi se cuveneau.
ACUM, CAND S-AU DEBLOCAT FONDURILE SI S-AU FACUT PLATI DE LA UNIUNEA EUROPEANA, presedintele asociatiei si seful meu, mi-a spus : pentru ca "s-a intamplat ce s-a intamplat, nu se astepta nimeni, ce vrei sa fac eu?", in alte cuvinte, sa-mi iau gandul de la ce bani mi s-ar cuveni...
Ca o mica paranteza, fara a semna vreun document, vreo cerere, am fost trecut perioade lungi (luni de zile) in concediu fara plata...
Exista vreo modalitate de a-mi recupera banii cuveniti?
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
Cornel Vasile , Consilier juridic
14:54, 4 Martie 2013