avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract TELEFONIE MOBILA
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract TELEFONIE MOBILA

Am reinnoit abonamentul in 05 01 2013 la o companie de telefonie mobila.Nu mi s-a spus de catre consiliera ca abonamentul de internet este sub contract pana in oct 2013.Asa ca am crezut ca-l reduc ca valoare dar de fapt l-am dublat. Ptr a-l rezilia (internetul vechi din oct 2011) mi se cere o taxa de reziliere de 72 EUR.Mentionez ca nu am folosit acest serviciu niciodata , mi-a fost incasat abuziv, se poate demonstra inclusiv setarile din telefonul meu nu sunt facute ptr accesarea internetului asa ca si eu consider ca aceasta firma are raspunderi fata de mine.Ma pot folosi de acest lucru ptr a evita plata taxei de reziliere? Multumesc.
Ultima modificare: Marți, 5 Martie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 07:13, 5 Martie 2013
Buna dimineata,

Pentru abonamentul de internet pe care l-ati incheiat ulterior incheierii abonamentului de telefonie mobila, v-ati dat cu siguranta acordul. De ce afirmati ca acesta v-a fost incasat in mod abuziv? Plata lunara a acestuia reprezinta faptul ca v-ati dat acceptul. Daca ati folosit sau nu internetul in baza abonamentului incheiat cu societatea respectiva, nu are absolut nicio relevanta in starea de fapt. Altfel spus, chiar daca telefonul nu permitea sau nu avea setate optiunile pentru accesarea internetului de pe el si Dvs. nu ati beneficiat de acest serviciu din octombrie 2011 pana acum, aceasta nu este vina companiei de telefonie mobila.

In aceasta situatie Dvs. trebuie sa achitati taxa de reziliere aferenta primului contract incheiat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura "tel mobila" contine cost suplimentar de trafic date, fara a avea acest serviciu in abonament Ruxandra Urzica Ruxandra Urzica De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant, deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul internet, nici n-am ... (vezi toată discuția)
Taxa de reziliere abonament telefonic MirelaAB MirelaAB Am avut un contract la o firma de telefonie,contract prelungit in 2012 pana in 2014,aprilie. In 2013 eu am plecat in Franta activând romingul inainte sa plec, ... (vezi toată discuția)
Factura uriasa la tel mobil datorita traficului de date EIA EIA Sunt titularul unui abonament de telefonie la O*****. Telefonul a fost folosit de fica mea in varsta de 10 ani (am si declarat-o pe situl lor ca ... (vezi toată discuția)