Am asigurare Full casco fara fransiza . Am avut un incident , am fost cu masina la constatarea daunelor din care au rezultat bara fata si grila barii. In aceasi zi am fost la service la reprezentanta pentru reconstatare din care au rezultate si alte piese : niste suporti si cele doua radiatoare de apa si aer contitionat cei de la service au trimis pozele catre asigurator iar, acesta a aprobat toate piese inafara de radiatoare motivul fiind ca ei din pozele trimise de la service nu vad rostul de a le inlocuii acestea fiind unul indoit foarte rau iar celalalt lovit. Ce ma sfatuiti sa fac pentru a obtine aceasta aprobare. Inspectorul care se ocupa de dosarul masinii nu poti vorbi cu el fata in fata nici la telefon doar prin mail. Pentru ca masina sta de o saptamana jumate in service iar inspectorul nu imi aproba toate piese i-am facut o reclamatie la sediul din Bd. Dacia.
Interventie moderator: Pe forum discutam probleme de principiu, fara a personaliza nume proprii(firme,marci,persoane)
Service-urile in cazul reparatiilor pe polite, au obligatia de a solicita reconstatarea daunelor in momentul demontarii, atunci cand descopera defectiuni ascunse fata de constatarea initiala. Reconstatarea presupune chemarea inspectorului la service si nu corespondenta prin email.Actul de constatare/reconstatare se efectueaza/semneaza cu motivatii de cele 3 parti(asigurator, service, asigurat/pagubit).Totodata service-ul si asiguratorul trebuie sa asigure/garanteze reparatiile facute, privind integralitatea, calitatea si mai ales siguranta in circulatie.
In concluzie, nu va rezumati la telefon si email, solicitati/convocati personal la Serv.Daune al asiguratorului prezentarea la reconstatare.(in cazul cand acesta nu are un reprezentant permanent sau cu program asumat, pentru constatari/lichidari daune, chiar in cadrul service-ului)
Pentru reconstatare voi face o cerere.Am rugamintea daca cunoasteti legea asigurarilor (nr, punctul din lege) pe care sa-l scriu in cerere pentru a demonstra ca asiguratorul are aceasta obligatie pe care nu o respecta.Mentionez ca telefonic am solicitat reonstatarea.Multumesc.
Avand in discutie o polita CASCO, legea este "legea partilor" adica polita, care este un contract comercial ce trebuie respectat de ambele parti semnatare.Regulile sunt "conditiile de asigurare" atasate politei, la capitolul care descrie daunele si modul de instrumentare/plata a dosarului de dauna.Orice litigiu se rezolva pe cale juridica - mediere/dreptul civil, dupa ce se consuma si concilierea, fara rezultatul scontat.
Legiferarea speciala este facuta numai pentru asigurarile obligatorii RCA, insa si conditiile atasate contractelor CASCO, se aliniaza aproape identic la acestea(mai putin pretentia/plata indemnizatiei pentru daune morale)
Tot un contract comercial este si cel intre service si asigurator.Daca in cazul dv. exista, (agreerea comuna) puteti solicita sprijinul acestuia, atat privind conditiile contractuale cat si privind motivarea de specialitate tehnica privind necesitatea efectuarii reparatiei avariilor suplimentare, solicitate prin reconstatare.
Dosar casco
Mihai.Catalin96
Buna ziua. Am ajuns la capatul rabdarii, am stat cu masina 2 luni ca sa primesc un accept de intrare in reparatie si ce credeti, ei mi-au dat aprobare pentru ... (vezi toată discuția)
Dauna casco
dee_dee_seven
am o asigurare casco la asirom,reinoita timp de 3 ani fara dauna,pe 29 am avut o dauna,autor necunoscut,am declarat pe 30 la centrul de daune,un inspector a ... (vezi toată discuția)