Buna ziua,
As dori sa intreb in cazul restructurarii pozitiei, cat de documentata trebuie sa fie aceasta decizie ? avand in vedere ca eu lucrez in vanzari cu target lunar. Mentionez ca la ora actuala compania este in situatia de a fi preluata/cumparata de o alta companie, si nu se afla intr-o situatie financiara proasta. Totodata care este modalitatea prin care imi este evaluata eficienta ? care sunt criteriile de care se tine cont avand in vedere ca in contratul de munca nu este stipulat nici un criteriu de acest fel. Totodata nu mai exista in companie o alta persoana pe acceasi pozitite cu mine cu care as putea fi comparat.
Ce variante am de a contesta aceasta decizie ? in cazul in care o contest in instanta in perioada de preaviz, se anuleaza decizia de concediere, si raman angajat cu toate drepturile pana cand instanta ia o decizie ?
1. Transferul întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acesteia nu poate constitui motiv de concediere individuală sau colectivă a salariaţilor de către cedent ori de către cesionar.
2. Criteriile de evaluare a activitatii profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului sunt prevazute in :
- contractul individual de munca
- regulamentul intern al angajatorului
3. De la data primirii deciziei de concediere aveti al dispozitie 45 de zile pentru a depune contestatia la Tribunalul in raza caruia aveti domiciliul sua locul de munca. Actiunea este scutita de plata taxelor judiciare.
4. Anularea deciziei se face de catre instanta de judecata si nu doar prin depunerea contestatiei la instanta.