Buna ziua. Am deschis o II , avand ca obiect de activitate comertul cu haine second hand . Am de pus cateva intrebari privind contabilitatea.
Am cumparat un registru jurnal de incasari si plati( acesta tine locul NIR-ului si registrului de casa?) si un registru inventar( acesta cand il completez?)
In registrul de incasari si plati , voi trece incasarile din raportul Z( e nevoie si de un monetar?) si platile pe care le am ?
Unde trec intrarile de marfa?
Daca eu cumpar marfa la kg si vanzarea o am la bucata, intrarile de marfa le completez si in kg si in bucatile numarate la receptia marfii?
Cand voi face reduceri , ce acte trebuie sa intocmesc ?
Numarul maxim de angajati la o II este de 3?
Ce acte trebuie sa intocmesc pt angajare ( CIM cu durata de 2-8 ore/zi), unde trebuie sa le depun , ce contributii voi avea de platit , cand si unde voi face platile , daca nu am cont bancar?
Trebuie sa intocmesc angajatilor carnet de sanatate si fisa de protectia muncii?
Daca ma puteti ajuta cu diverese informatii , pt a nu avea probleme la un eventual control, va multumesc!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.