Am un caz si anume: am dat o comanda intr-un magazin de un produs IT care se livreaza in timp de 3 saptamani de la achitare a unui minim de 10% din valoarea lui. Produsul (cutia) daca vine desigiliata pot cere returnarea integrala a banilor? Exista lege sau un articol pe baza caruia poti refuza un produs care ti-l prezinta desigilat?
Pai nu am dat online eu personal. Am fost intr-un magazin care nu avea pe stoc produsul pe care il doream(configuratia respectiva) si au dat comanda sa vina de la dezvoltator. Se poate incadra practic la comanda online? Tinand cont ca eu ridic produsul cand vine din magazin
Sub rezerva parerii personale, pentru ca aceasta situatie nu e prevazuta in ordonanta care reglementeaza contractele la distanta, as zice asa: produsul va veni pe numele firmei de la care cumparati, va intra in gestiunea lor deci dvs. veti primi factura/bon de la ei, nu de la furnizor si nu va putea fi considerata vanzare online.
Sigur ca puteti refuza sa il ridicati daca este desigilat, insa va fi greu sa va recuperati avansul. Este posibil sa conditioneze restituirea lui de vanzarea produsului.
Cereti-le celor de la magazin sa nu il desfaca decat in prezenta dvs. si verificati-i caracteristicile inainte de a-l plati in intregime; de ce va sperie desigilarea?
Asta nu inseamna neaparat ca vor ''umbla'' la el.
Eu personal mi-am pierdut increderea in oameni si din moment ce produsul il gasesc desigilat acolo poate fii un produs identic dar refurish sau sh.
Oricum le-am transmis sa fie desigilat si probat doar in prezenta mea.