Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am cumparat un telefon de la Pcgarage comanda online cu ridicare de la sediul lor si dupa 5 zile am completat formularul de returnare a produselor si am primit raspunsul ca solicitarea a fost respinsa.
mi-au invocat ca au termen de 48h politica magazinului si nu are nicio legatura cu o.g. 34/2014.
Ce e de facut?
Multumesc!...
adriandimitriu
Utilizator 1din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
OG 34 se refera la contactele la distanta, in care consumatorului i se livreaza produsul acasa fara sa-l fi vazut/ testat, oricate poze/ filme i-a prezentat furnizorul..
din nefericire nu e cazul dvs, si iata de ce:
dvs ati ridicat produsul din magazinul furnizorului unde ati vazut produsul si ati cerut sau ati fi fost indreptatit sa cereti verificarea modului de functionare, caracteristici, etc. indiferent daca ati platit in prealabil sau ati platit la ridicarea produsului, o parte esentiala a contractului, predarea bunului nu corespunde legii invocate de dvs.
poate parea un detaliu, insa din punct de vedere legal e suficient pentru ca sa fiti refuzat.
toate acestea sunt valabile in cazul in care ati cumparat ca persoana fizica.
Alexandru Andreescu
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca are vicii de functionare, atunci mergeti pe garantia produsului.
Daca e vorba doar de retur din motive personale, acest lucru nu se poate,conditiile pc garage-ului fiind legale in aceasta privinta.
Retur laptop
alexph27
Buna seara. Am cumparat pe data de 7.11.2017 un laptop de la pc garage. Astazi in data de 17.11.2017 am facut cerere de retur deoarece hardul se misca foarte ... (vezi toată discuția)