avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 795 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Tentativa de viol si de sechestru - intrunirea ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Tentativa de viol si de sechestru - intrunirea elementelor constitutive ale infractiunilor

Buna ziua, sunt student si locuiesc in camin. Ieri prietena mea a venit in vizita si a ramas peste noapte, de dimineata eu am plecat la munca la ora 8. Unul dintre colegi de camera, a incuita usa imediat dupa ce am parasit camera, si cand prietena mea a vrut sa plece nu a vrut sa o mai lase, si a incercat sa o dezbrace, sa o arunce in pat.
Asi putea sa fac ceva?
De mentionat ca orele de vizita sunt intre 8-23, si toate astea sau intamplat in jurul orei 9.
Cel mai recent răspuns: Obliterate , utilizator 19:01, 29 Martie 2013
Prietena dvs. poate depune plangere penala pentru lipsire de libertate si tentativa de viol in functie de circumstantele in care s-au succedat faptele. (durata, scopul privarii de libertate, etc)
De mentionat ca a atinso in locurile intime, totul a durat cam 40 de minute, pentru ca a aparut un alt coleg care a deschis usa si a reusit sa plece apoi.
Edit:Am vorbit cu ea, si nu este prima oara cand face asa ceva.Dar a amenintato si santajato, ca o sa-mi spuna mie, si apoi eu nu o sa mai vreau sa fiu impreuna cu ea. O sa va tin la curent cu ce mai aflu de la ea. Asteptam parinti pe maine.
Ultima modificare: Marți, 26 Martie 2013
Obliterate, utilizator
Avand in vedere repetabilitatea faptelor si amploarea pe care a luat-o situatia, depuneti plangere la politie. Pentru infractiunea de viol, trebuie depusa plangere prealabila si aveti termen maxim de depunere 60 zile de cand s-au intamplat faptele.
Sa depuna plangere penala la politie si sa relateze faptele.
Il va chema la audiere si pe faptuitor.
Depinde si ce va declara acesta.