va adresez rugamintea de a ma ajuta cu o problema / informatie.
Sunt PFA traducator autorizat si am autorizatia la finante din 2005.
Anul trecut am scos codul unic de la ei. Nu am avut pana acum activitate
pe PFA deoarece am fost angajata cu carte de munca la diverse firme.
In 2005 la finante am dus un registru de incasari si plati care a fost snuruit si parafat.
De atunci nu l-am folosit deloc si nu am folosit nici chitantele si facturile care acum sunt deja expirate.
Nu am avut insa deloc nici un jurnal de plati .
Acum as dori sa incep anul acesta activitatea pe PFA.
Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac referitor la cele 2 jurnale ca sa fiu in regula?? Continui registrul de incasari si plati cel vechi?? Trebuie sa cumpar un registru jurnal ?? Se plateste amenda daca nu am avut acel registru jurnal (daca am avut 0 venit pana acum??) Va rog mult cine stie si ma poate ajuta sa imi scrie!