A fost numita prin decizia Comitetului executiv, o comisie de verificare a gestiunii fostul administrator, care a indeplinit si functiile de casier si contabil, in perioada martie 2009 -martie 2012.
La data de 08.02.2013, pe timpul verificarilor, fostul administrator a solicitat o parte din documente, pe motiv ca vrea sa le reverifice.
De la acea data si pana in prezent, cu toate interventiile presedintelui, fostul administrator refuza sa predea documentele.
Comisia, desi are probe concrete privind lipsa din gestiune a unor fonduri banesti, nu poate finaliza activitatea, deoarece lipseste registrul de casa pe ultimele 3 luni si actele privind gestionarea fondului de reparatii si chirii.
Mentionez ca nici pana in prezent, fostul administrator nu a predat cu proces- verbal gestiunea noului administrator Va multumesc!
Notificati administratorul de imobil ca in termen concret precizat sa puna la dispozitia asociatiei de proprietari documentele care ii apartin
In caz de refuz,sesizati oficial politia responsabila
Eu am facut plangere la politie si fostul administrator s-a conformat, a predat pe baza de PV tot ce detinea fara temei legal (documente, chei acces...), la sediul firmei lui de administrare.
Luati legatura cu agentul de proximitate si alaturi de plangere, atasati decizia de schimbare a acestuia/ hotararea adunarii generale sau orice alt document care arata ca nu mai indeplineste functia de administrator si prin urmare are obligatia sa predea toate actele catre noua conducere a asociatiei.
:luck:
L.C.
Predare gestiune
roxilex
Pana in data de 01.07.2014 am fost administrator cu jumatate de norma la o Gradinita. In urma unei decizii a direcțiunii am fost trecuta pe alt post dar nici ... (vezi toată discuția)