1,In cazul in care doresc sa fac o contestatie in anulare la o HJ ce a avut ca obiect "pretenti" la un litigiu de munca care ar fi pasi?
2.Dupa primirea HJ de la recurs o pot executa imediat...dar pot duap accea sa merg sa fac contestatie in anulare...
Mentionez ca au fost acceptate numai o parte din capetele de cerere formulate.
Voi face un scurt rezumat..dar sunt multe de spus la capetele de cerere respinse...unde cu siguranta am dreptate...
1.am cerut plata dar si reactualizarea sumei ce reprezinta orele suplimentare din santierele din strainatate...si am primit
2.am cerut plata si reactualizarea sumei ce reprezinta compensarea concediului de odihna pe perioada lucrata....am primit doar plata ..nu si reactualizarea
3.Am cerut plata dar si reactualizarea sumei ce reprezinta cheltuieli de deplasare in santiere dar si cheltuieli efectuate in santiere XXX Euro....nu am primit
Acesta suma reprezinta urmatoarele:
a)Contravaloare viza Turcia
b)Contravaloare tichete autostrada pentru deplasarea in santiere in strainatate
c)Contravaloare securizare bagaj in aeroport
d)Contravaloare chitanta postala pt trimiterea de documentatie tehnica catre firma
e)Contravaloare chitante TAXI aeroport-hotel si retur la deplasarea pe un santier din strainatate
f)Contravaloare deplasare casa – aeroport si retur in Romania la plecare in santier dar si sosirea din santier,
Mentionez am avut cheltuieli asemanatoare anterioare decontului precedent si mi au fost decontate.
Oare este normal ca un angajat sa suporte aceste cheltuieli??..beneficiarul muncii mele..este angajatorul...=D> sau poate cam asa trebuie sa mearga treaba in Romania..
4.Am cerut plata dar si reactualizarea sumei ce reprezinta salariul pe 4 luni- oct, noiemb,ian, feb ..am primit
5.Am cerut plata dar si reactualizarea sumei ce reprezinta reparatia laptopului personal folosit in interes de serviciu XXX Euro....nu am primit
Am fost trimis la munca in China, conform cu fisa postului trebuia sa am
un laptop pt a-mi desfasura activitatea. Nu am primit acest laptop si la plecare directorul mi- a comunicat verbal sa iau laptopul meu personal....pt desfasurarea activitatii. Dupa 2 luni de activitate in China in urma unui soc de curent laptopul s-a defectat.Am sunat la Bucuresti, mi s a spus sa il repar, mi s a dat si pe email ca vor suporta costurile de reparatie.
L am reparat si cand am venit la Bucuresti am predat facturile pe semnatura directorului general cu promisiunea ca vor fi achitate.
Ca proba la dosar am atasat :
-documentul prin care directorul general a acceptat si semnat de primirea facturilor.
-mesajul trimis pe Yahoo de dir general prin care imi confirma ca vor fi decontate cheltuielile de reparatie dar si sa intocmesc toate formalitatile din santier
- fisa postului
6.Am cerut plata cheltuielilor de judecata :
a)cheltuieli pt expert XXX lei...am primit
b)cheltuieli cu traducerea documentelor XXX lei, documente ce reprezenta cheltuieli de deplasare dar si cheltuieli din santier ...nu am primit
Instanta mi a cerut sa traduc toate documentele respectiv chitantele..facturile anexate la dosar...toate care nu sunt in limba romana.