avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 780 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... doresc sa stiu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

doresc sa stiu

As dori sa stiu daca cineva are voie sa-ti schimbe incadrarea din inginer in tehnician fara acordul tau. Mentionez ca eu sunt inginer minier si lucrez ca inginer la protectia muncii,iar functia care vor sa mi-o ofere este ISU pe post de tehnician la documente secrete .
Fata de cele aratate mai sus va rog sa-mi spuneti cum sa procedez si daca are cineva voie sa -mi schimbe incadrarea fara aprobarea mea.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:34, 28 Aprilie 2013
Modificarea functiei de incadrare se face numai prin acordul partilor si prin incheierea a unui Act Aditional. Nimeni nu va poate inpune, precum si a schimba/ modifica vreo clauza contractuala fara acordul dvs.
Nu, nimeni nu va poate schimba incadrarea pe care o aveti, fara voia dvs. Ati semnat un contract de munca pentru un anumit post iar el se poate modifica numai cu acordul dvs.

Orice modificare de functie daca ati accepta presupune sa aveti pregatire necesara, sa vi se faca un instructaj pt noua functie, o evaluare de riscuri...mai multe si foarte important alte sarcini si atributii si poate bani mai putini sau mai multi, dupa caz.

Aveti aici extras din codul muncii pe care il gasiti pe net si il puteti studia ca sa stiti ce drepturi aveti.

Art. 41
(1) Contractul individual de muncă poate fi modificat numai prin acordul părţilor.
(2) Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de prezentul cod.
(3) Modificarea contractului individual de muncă se referă la oricare dintre următoarele elemente:
a) durata contractului;
b) locul muncii;
c) felul muncii;
d) condiţiile de muncă;
e) salariul;
f) timpul de muncă şi timpul de odihnă.
Art. 42