avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... desfacerea contracului de munca la gravide
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

desfacerea contracului de munca la gravide

Se poate sa imi desfaca contractul de munca cat timp sunt insarcinata in 3 luni, deoarece am fost amenintata cu acest lucru pentru ca sunt in concediu medical si nu am mers la servici pentru ai face niste rapoarte directorului de sucursala. Ma puteti lamuri in ce conditii pot fi data afara si care sunt drepturile mele, mai ales ca sarcina este cu risc.

va multumesc
Dar exista posibilitatea sa desfiinteze postul sau sa il redenumeasca si sa nu mai tina cont de mine sau poate sa imi micsoreze salariul?
Am mai vazut pe net cazuri cand au desfiintat postul respectiv dar aceleasi atributiuni au trecut la o alta persoana dar cu un alt post
Exista posibilitatea ca angajatorul sa decida desfiintarea unor posturi, iar atributiile prevazute pentru aceste posturi sa fie redistribuite la alte persoane.
Oricum, daca dumneavoastra ati anutat starea de graviditate angajatorului (si mai ales ca aveti dovada instiintarii) nu trebuie sa va faceti probleme, aveti protectia legala in acest caz.
Orice modificare salariala se face prin acordul partilor, deci angajatorul nu va poate micsora unilateral salariul.
Ultima modificare: Joi, 26 Februarie 2009
Rodica Ciobanu, Avocat
Si daca ma trezesc ca imi pune in fata actul aditional de modificare a functiei si/sau a asalariului ce pot face in acest caz?
mirelast a scris:

Si daca ma trezesc ca imi pune in fata actul aditional de modificare a functiei si/sau a asalariului ce pot face in acest caz?

Aveti doua posibilitati : fie semnati, fie nu semnati acele acte aditionale la c.i.m..

Alte discuții în legătură