Buna ziua,
Am cumparat de la o firma care detine un lant de magazine de electrocasnice din Romania si vand produse si online, un aparat de tuns. Cand mi-a sosit pachetul l-am desfacut m-am uitat la aparat parea in regula am vrut sa-l pornesc si era descarcat asa ca l-am bagat la incarcat, dar a doua zi cand vroiam sa vad daca functioneaza a intervenit ceva si am plecat din oras fara sa-l mai probez. Cand m-am intors acasa si l-am pornit am constatat cu stupoare ca nu functioneaza corect.adica porneste dar nu se misca lamele si la inceput face un sunet mai silentios si apoi suna mai rau ca un tractor (scuzati-mi expresia ). am incercat 2 zile la rand sa completez cererea de returnare a produsului care e disponibila pe site-ul lor, dar cand ajungeam la un anumit punct nu se trimitea. Le-am scris mail si le-am explicat problema si am primis si un raspuns in care am aflat cu stupoare ca termentul de returnare pt produsele de ingrijire personala e de 10 zile lucratoare si la mine trecusera 15 si ca produsele se returneaza sigilate. Bun dar eu de unde sa stiu ca produsul functioneaza corect daca nu il scot din cutia lui?? Si inca ceva, "cutia" in care a fost sigilat e defapt o gentuta cu fermoar.
Ma puteti lamuri si pe mine care e termenul corect de returnare a produselor? Pentru ca am vazut pe site-ul lor ca scrie si termenul de 10 zile dar si 31 de zile.Deci pana la urma care e??Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta situatie? In data de 17 aprilie se fac 31 de zile de cand am comandat produsul.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Termenul in care puteati returna produsul era de 10 zile lucratoare de la data primirii lui. Conditia ambalajului sigilat nu are suport legal.
Din pacate acum nu puteti beneficia decat de garantia pe care, fiind produs de folosinta indelungata, acel aparat trebuie sa o aiba. Trebuie sa luati din nou legatura cu ei.
Daca nu are certificat de garantie cu atat mai bine: ii puteti reclama si pentru acest motiv la ANPC daca nu sunt cooperanti.