avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1911 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... refuz returnare produs achizitionat on line
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

refuz returnare produs achizitionat on line

Am achizitionat un produs de ingrijire peronala, am deschis cutia , care era "sigilata" cu o bucata rotunda de banza adeziva care se putea lipi de multiple ori si dupa ce am citit cartea de utilizare a produsului, am constatat nu il pot folosi, motiv pentru care am cerut returnarea produsului. Precizez ca produsul era sigilat intr-un ambalaj plastifiat. M-am deplasat la sediul lor pentru a grabi procedurile de a recupera contravaloarea produsului, unde mi s-a spus sa il trimit prin curier si sa suport eu taxele de expediere, aici nimeni nu a dorit sa ma indrume catre departamentul service.ro, care figura la aceasta adresa, motiv pentru care am facut o reclamatie de la un calculator de la sediu si in maxim 5 minute m-a sunat un "reprezentat" de la departamentul service.ro sa preia produsul. Am revenit cu produsul, angajatul a deslipit "sigiliul"(bucata de scoth care se putea relipi de multiple ori) care s-a desprins cu usurinta, a verificat continutul si mi-a spus ca nu este sigilat produsul. In urma dezbaterii definitiei sigiliului, am concluzionat ca acea bucata adeziva de pe exteriorul cutiei era sigiliul si nu are nicio importanta faptul ca podusul este plastifiat si deci sigilat. Am primit raspuns pe mail produsul nu este sigilat sunt invitata sa il ridic de la sediul lor. Precizez ca nu exista un numar de contact pentru sesizare/reclamatie si nici pentru returnare, ceea ce face dificil procesul de returnare, practica care descurajeaza consumatorii sa isi ceara drepturile. Am facut reclamatie si la ANPC.
Aii intalnit situatii similare? Si daca da, care a fost verdictul?
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 18:14, 1 Aprilie 2019
Asteptati solutia de la ANPC, cum poti verifica un produs daca iti este util sau nu pana nu-l probezi? Eu asta intrebam pe domnul in cauza, sa-mi spuna dumnealui cum pot face asta.
Astept rspunsul, care probabil va veni in30 de zile, dar , intre timp, am primit un mail care imi zice ca in termen de 10 zile de la primirea mesajului, voi fi obligata sa platesc 5 ron/zi pentru depozitare produsului la ei in sediu si ca in 6 luni daca nu il ridic il vor duce la casare.
Ma informeaza sa sunun curier sa vina sa ridice produsul si sa mi-l livreze.
Ce mai e de facut in afara de asteptat?
Cereți baza legala in care va obliga asta.
Puteti incerca sa trimiteți o notificare printr.un avocat prin care sa.i anuntati ca i acționari in instanta daca nu va returnează suma plătită.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua. va rog sa ma ajutați. dacă am comandat un produs ... Anamaria16 Anamaria16 Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau ... (vezi toată discuția)
Returnare produs p_angel p_angel Buna ziua,si multumesc anticipat pentru raspuns. Am cumparat un produs care avea la promotie si o tableta ,care se poate obtine numai dupa ce se trimite o ... (vezi toată discuția)