avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs

Buna ziua,si multumesc anticipat pentru raspuns.
Am cumparat un produs care avea la promotie si o tableta ,care se poate obtine numai dupa ce se trimite o copie a acesteia si a actului de identitate la sediul firmei din care face parte produsul .Din cauza imprimantei factura nu este chiar lizibila iar la fotocopierea si trimiterea acesteia pentru inscriere la promotie am primit un emayl in care se specifica :pentru ca factura nu este lizibila nu puteti fi validat.Am mers la magazinul respectiv si nu mai pot emite alta factura .
Mentionez ca nu am ridicat produsele din magazin si nici nu pot beneficia de oferta.
Pot renunta la produse si returnarea intregii sume de bani de la magazinul care nu face nimic sa indrepte situatia creata?
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:21, 30 Septembrie 2014
Nu vad niciun motiv de refuz al produselor.
Daca ar fi sa invocati vreo inducere in eroare (cum ca v-ar fi indus in eroare prezentand o oferta ca fiind falsa) ar trebui sa actionati in justitie din punctul meu de vedere.
Da,cam stranie această ilizibilitate a facturii.Presupunând că aţi achiziţionat produsul tocmai în considerarea ofertei , şi având în vedere culpa magazinului pentru că nu a putut emite o factură lizibilă, eu cred că sunteţi îndreptăţit să renunţaţi şi la produs. Dacă vă refuză,spuneţi-le că le veţi solicita despăgubiri pentru pierderea ofertei.
Aveti si varianta reclamatiei la ANPC. In opinia mea celor cu tableta nu le era greu sa verifice daca ati cumparat intr-adevar produsul.
Mai trimiteti-le un e-mail si anuntati-i ca reveniti cu cererea de respectare a ofertei facute pentru ca dvs. ati respectat termenii promotiei si ati trimis un scan al facturii fiscale nr. ... din data de ... emisa de firma X. Precizati ca in caz contrar va veti adresa ANPC si veti reclama ambele firme, atat cea care detine magazinul cat si pe a lor. Trimite e-mailul si magazinului pentru ca in aceasta situatie eu zic ca au raspunderi comune: in caz ca nu ati primit tableta ar trebui sa va restituie banii pe produs (nu stiu daca ati solicitat asta), l-ati cumparat ca sa beneficiati de oferta.

Asteptati raspunsul lor si daca e nesatisfacator faceti-le reclamatie, pare neseriozitate si cred ca reclamatia dvs. ar fi intemeiata. Model aici:
www.avocatnet.ro/content/for...

In privinta refuzului de ridicare a produsului as inclina spre opinia @CristinaPaisa: nu vad de ce nu l-ati lua, poate ''se uita'' ca nu l-ati ridicat. Luati-l si pastrati-l (sigilat / nefolosit) pana cand se rezolva intr-un fel sau altul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Eroare sistem domo.ro - tableta samsung t311 Ionut.D Ionut.D Buna ziua! Ieri pe site-ul domo.ro la sectiunea tablete, modelul T311 produs de Samsung a aparut cu un pret de 319 ron (in conditiile in care pe alte site-uri ... (vezi toată discuția)
Factura proforma si dialogul on-line sunt echivalente unui contract? hot_oliviu hot_oliviu Am o intrebare legata de o situatie aparuta in comertul on-line. Dupa negocieri on-line cu o firma am primit o factura proforma care specifica un prêt si ... (vezi toată discuția)
Frauda online, pret mic sau eroare pret magazin online - refuza sa onoreze contractul incheiat eoswhite eoswhite Buna ziua am facut o comanda la un magazin online...produsul comandat avea un pret cu 50%mai mic decat pe alte siteuri.Nu imi pot da seama daca este o eroare ... (vezi toată discuția)