Aveti si varianta reclamatiei la ANPC. In opinia mea celor cu tableta nu le era greu sa verifice daca ati cumparat intr-adevar produsul.
Mai trimiteti-le un e-mail si anuntati-i ca reveniti cu cererea de respectare a ofertei facute pentru ca dvs. ati respectat termenii promotiei si ati trimis un scan al facturii fiscale nr. ... din data de ... emisa de firma X. Precizati ca in caz contrar va veti adresa ANPC si veti reclama ambele firme, atat cea care detine magazinul cat si pe a lor. Trimite e-mailul si magazinului pentru ca in aceasta situatie eu zic ca au raspunderi comune: in caz ca nu ati primit tableta ar trebui sa va restituie banii pe produs (nu stiu daca ati solicitat asta), l-ati cumparat ca sa beneficiati de oferta.
Asteptati raspunsul lor si daca e nesatisfacator faceti-le reclamatie, pare neseriozitate si cred ca reclamatia dvs. ar fi intemeiata. Model aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
In privinta refuzului de ridicare a produsului as inclina spre opinia @CristinaPaisa: nu vad de ce nu l-ati lua, poate ''se uita'' ca nu l-ati ridicat. Luati-l si pastrati-l (sigilat / nefolosit) pana cand se rezolva intr-un fel sau altul.