avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 681 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONTRACTUL DE MUNCA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONTRACTUL DE MUNCA

ANGAJATORUL a completat rubriciile cu pixul unde era goluri din cite am inteles ca contractele se redacteaza pe calculator la SALARIU angajatorul a scris 750 lei lucrez ca agent paza,apoi la alte elemente consecutive la rubrica a]sporuri... noaptea care nus muncii e completat dupa ce mia dat contractul de fata cu mine nu a completat aceasta rubrica e completat cu o alta pasta de pix in situatia asta ce se face noaptea se lucreaza in paza.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:32, 4 Iunie 2013
IN contract scrie 750 lei si la adausuri 12 tichete de masa,program 12/24 si 48 liber,pe luna un angajat trebuie sa faca 176 ore.
DACA esti calificat cu atestat agent paza in contract trebuie trecut minimul pe economie sau mai mult ca calificat.
Indiferent de studiile necesare ocuparii unui post, angajatorul are obligatia de a acorda salariul minim brut pe economie - 750 lei , in prezent -...
IN mina trebuie sa dea 750 lei minimul pe economie dar in contract e trecut 750 lei in mina 570 lei primesc+ 12 bonuri de masa e trecut in contract e corect cum a procedat dar bonurile le poate da sau nu el respecta codul muncii.
DAR daca in 3 luni fac 180 ore urmatoarea luna trebuie sa imi dea o zi libera pe luna 176 ore trebuie lucrate.
Cred ca este vorba despre 750 lei brut ... in c.i.m. scrie 750 lei net ?

Acordarea bonurilor de masa nu este obligatorie pentru un angajator .. acest lucru fiind obligatoriu daca este prevazut in c.i.m., in c.c.m. alicabil sau in reg.intern al angajatorului.