avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... act aditional
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

act aditional

Ce se intampla daca refuz semnarea unui act aditional la contractul individual de munca .Sa redus programul de lucru la 4 ore pe zi.
Lucrez ca oficiant postal si in urma unei normari a rezultat 0,61 norma ,insa angajatorul nu a tinut cont de normare si mi-a redus norma la 4 ore.Astazi am primit actul aditional pentru semnat.
Ultima modificare: Marți, 9 Aprilie 2013
costy69, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:11, 9 Aprilie 2013
Nesemnarea actului aditional poate influenta atitudinea angajatorului fata de dvs. .... acesta va va sicana in activitatea dvs , astfel incat sa fiti obligat sa va dati demisia.

Nesemnarea actului aditional de catre dvs inseamna neproducerea efectelor juridice pentru care se doreste a fi incheiat.
puteti refuza,insa trebuie sa aveti in vedere si efectele.Dati-mi mai multe detalii.
:offtopic:

Nu cred ca s-a pus problema daca se poate refuza sau nu ... ci care sunt efectele nesemnarii actului ..

p.s.
Postarile trebuie sa fie bazate pe argumente, si sa aduca un plus de valoare discutiei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Act aditional anamariacelik anamariacelik buna ziua lucrez la posta romana in mediul rural. ieri-08.04.2013,am primit un act aditional de transformare a timpului de lucru din 8 ore in 4 patru ... (vezi toată discuția)
Modificare funcție abuziv manuela_radu2006@Yahoo. com manuela_radu2006@Yahoo. com Fiul meu lucrează ca manipulant marfa (conform contract de munca). Astăzi, patronul le a pus în fata (lui și celorlalți colegi cu aceeași incadrare) un ... (vezi toată discuția)