Cum se incheie o achizitie daca la data limita de depunere a ofertelor nu s-a inregistrat nici o oferta depusa. Achizitia se considera incheiata ? Trebuie incheiat vreun Proces verbal? Ce-ar trebui sa contina acesta?
Legile pe care le cunosc privind achiziţiile publice 1993-2008, prevedeau
ca numărul minim de participanţi la procedura de achiziţie trebuie să fie 3 sau 2.
In caz contrar, trecându-se la repetarea ei ( anunţ, etc.).
In caz în care la repetarea licitaţiei se prezintă (atenţie) un singur contractant care
îndeplineşte criteriile de calificare şi prezintă o ofertă corespunzătoare, se aplică
prevederile achiziţiei dintr-o singură sursă.
Evident că organizatorul face un p-v. că până la ora limită, nu s-a depus nici o ofertă
( sau numai una).Azi aceste lucruri nu cred că s-au schimbat, nu aveau cum.
Faceti un act, in care descrieti pe scurt situatia (procedura s-a initiat prin AP nr...., (nu) s-au solicitat clarificari...., pana la data depunerii ofertelor nu s-au depus oferte, ... pe cale de consecinta va rugam sa aprobati anularea....)si il supuneti spre aprobare conducatorului unitatii, conform art.72, alin.2, lit.k din HG 925. Il puteti numi cum vreti, PV, Nota, Raport. Eu il numesc raport de anulare. Dupa aprobare anulati in SEAP si puteti relua procedura.