Am fost angajat de o S.A., cu C.i.m. pe durata nedeterminata, pentru a lucra in doua activitati complementare, care trebuiau demarate, dupa obtinerea unei creditari bancare.
In fapt, creditarea bancara mult asteptata, nu a venit, iar eu, am activat pentru acest angajator, in cu totul alte activitati, mai numeroase si care nu erau convenite in C.i.m. si, nu am fost integral platit.
In prezent, sunt in litigiu de munca cu angajatorul meu, inaintea primului termen de judecata.
Ce trebuie sa cer sa-mi fie inscris in Carnetul de munca :
a)activitatile convenite in C.i.m. pentru care am stabilit un salariu lunar, indiferent de gradul de incarcare sau
b)activitatile efective, pe care le-am prestat, care nu au fost incluse in C.i.m.?
In carnetul de munca se fac inscrieri privind :
- data de incepere si de incetare a raportului de munca, precum si precizarea modului de incadrare - pe durata nedeterminata sau determinata, prin transfer in interesul serviciului sau la cerere -, in toate cazurile cu mentionarea temeiurilor legale pe baza carora a avut loc incadrarea, modificarea sau incetarea contractului de munca;
- functia, meseria sau specialitatea exercitata,
- retributia tarifara de incadrare, precum si alte drepturi ce se includ in aceasta
- locurile de munca cu conditii deosebite care dau dreptul la incadrarea in grupele 1 si 2 de munca la pensie.