In decretul 92 din 1976 la Art 11 Alin 2 "(2) Actele pe baza cărora se fac înscrieri în carnet, privind activitatea
desfasurata, vor cuprinde: denumirea unităţii şi perioada în care s-a
lucrat, cu indicarea datei de începere şi de încetare a raportului de munca,
precum şi precizarea modului de încadrare - pe durata nedeterminată sau
determinata, prin transfer în interesul serviciului sau la cerere -, în toate
cazurile cu menţionarea temeiurilor legale pe baza cărora a avut loc
încadrarea, modificarea sau încetarea contractului de munca; de asemenea, în
acte se vor mentiona şi funcţia, meseria sau specialitatea exercitată,
retributia tarifara de încadrare, precum şi alte drepturi ce se includ în
aceasta şi, după caz, locurile de munca cu condiţii deosebite care dau
dreptul la încadrarea în grupele 1 şi 2 de munca la pensie."
Daca am un act aditional in care este scrisa o functie care nu exista in COR iar in paranteza se face trimitere la COR ce se trece in carnetul de munca ? este bine daca este trecuta si functia din COR ?
La ITM apare functia din COR adica functia de programator sisteme informatice in actul aditionala este trecuta o functie de "programator junior" iar in paranteza se face trimitere la COR "(COR programator sisteme informatice)" deci ce se trece in carnetul de munca ?
Corect este exact ca in COR : programator sisteme informatice.
Se va modifica si actul aditional, deoarece si acest act trebuia intocmit conf.COR., urmand ca si in Revisal sa se faca modificarea functie , iar daca nu este conf COR nu se valideaza.