avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 591 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Amenintare la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Amenintare la locul de munca

Buna seara,

De ceva timp lucrez ca Responsabil SSM la Antreprenorul general si imi fac treaba destul de o.k., insa de o perioada de timp sunt amenintat cu bataia la sfarsitul lucrarilor, de un Responsabil de SSM de la un subcontractor deoarece sunt prea exigent, adica cer aplicarea Legii si a Regulamentului de santier. Aceasta problema nu le-am spus inca sefilor mei. Ce ma sfatuiti? Eu sunt dispus sa depun plangere la politie, credeti ca am sa rezolv ceva cu toate ca nu am o inregistrare audio sau martori? Dvs ce ati face in situatia mea?
Cel mai recent răspuns: andy221 , utilizator 09:22, 23 Aprilie 2013
informati seful ierarhic. politia nu se baga pe santier decat daca sunteti agresat. nu rezolvati nimic daca nu aveti probe. iintre societati se incheie conventii de SSM unde sunt trecute obligatiile fiecarei parti. ati facut pana acum vreun demers scris prin care ati informat subcontractorul despre nerespectarea regulamentului din santier si in care sa ii solicitati punctul de vedere referitor la cele constatate? acesta este obligat sa va trimita un raspuns la cele constatate.
Bineinteles ca am tot facut raporate scrise cu privire la neconformitatile constatate insa dumnealor nu aveau nimic de obiectat deoarece stiau ca gresesc. Toate neconformitatile aduse la cunostinta in scris subcontractorului nu au fost obiectate decat acceptate, dar exista un ingineras care prin cumul de functii a obtinut si functia SSM care se crede prea tare.
daca ati facut rapoarte scrise care au fost transmise subsontractorului respectiv banuiesc ca nu au fost trimise in nume propriu ci au fost semnate si de cineva din conducere, cu nr de inregistrare, etc., etc.