avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 277 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Amenintare la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Amenintare la locul de munca

Buna seara,

De ceva timp lucrez ca Responsabil SSM la Antreprenorul general si imi fac treaba destul de o.k., insa de o perioada de timp sunt amenintat cu bataia la sfarsitul lucrarilor, de un Responsabil de SSM de la un subcontractor deoarece sunt prea exigent, adica cer aplicarea Legii si a Regulamentului de santier. Aceasta problema nu le-am spus inca sefilor mei. Ce ma sfatuiti? Eu sunt dispus sa depun plangere la politie, credeti ca am sa rezolv ceva cu toate ca nu am o inregistrare audio sau martori? Dvs ce ati face in situatia mea?
Cel mai recent răspuns: andy221 , utilizator 09:22, 23 Aprilie 2013
@ andy221

1. Ameninatrea este o infractiune prevazuta si pedepsita de Codul Penal ... sens in care, puteti depune o sesziare la Politie sau parchet.

2. De asemenea, puteti sesiza angajatorul cu privire la acest comportament al acelei persoane.

3. Nerespectarea actelor normative care reglementeaza domeniul muncii, relatiile de munca, securitatea si sanatatea in munca paote fi sesizata ITM-ului si/sau Inspectiei Muncii.
Mentionez ca activitatea mea se desfasoara exact cum ati specificat si dumneavoastra CYAN, numai ca acel ingineras este foarte suparat ca suntem cam exagerati, insa nu cerem nimic in plus sau in minus decat ce ceea ce este specificat in Regulament de santier si in Legislatia Romana, se pare ca singurele caii pe care le am de urmat sunt ale cele consilierului juridic FREEELIS. La ceea ce nu se gandeste asa zisul inginer este ca ma voi mai intalni cu dumnealui pe alt santier si cu siguranta voi cere excluderea lui din santier.