M-am abonat la o societate de telefonie mobila, cu contract pe 2 ani, care mi-a furnizat si telefonul mobil, contra cost.
Accidental am deteriorat aparatul si doresc sa il repar pe cheltuiala mea. Adresandu-ma societatii am constatat ca nu are asigurat service-ul post garantie pentru aparat si nici nu asigura piese de schimb, accesorii, ablosut necesare pe durata de viata a produsului.
Pe piata nu am gasit un service pentru aparatul respectiv si nici piese de schimb.
In aceste conditii, cand nu mai pot folosi telefonul, iar furnizorul de servicii nu asigura repararea acestui produs pus pe piata, pot solicita rezilierea contractului de furnizare de servicii de telefonie, care repet, se intinde pe 24 de luni?
Multumesc.
Nu, nu are legatura un fapt cu altul. Cititi contractul incheiat cu firma si vedeti la ce servicii s-au obligat sa presteze.
Vanzatorul nu e obligat sa asigure service post-garantie.
Bun, dar daca pui pe piata un produs, de genul unui autoturism, sau un echipament electronic, nu ai obligatia sa asiguri piesele de schimb, sau unele accesorii care asigura functionalitatea (de ex, la telefon, incarcatorul).
Nu mai vorbesc la un autoturism cate consumabile trebuiesc (filtre, palcute de frana, etc), care difera dupa modelul masinii (ca sa fac totusi o paralela si sa generalizez problema) ?
Pe piata l-a pus producatorul, nu vanzatorul.
Daca aparatul a avut un certificat de garantie, in mod sigur service-ul respectiv poate sa va repare aparatul si post garantie, contra cost.
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)