avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 189 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Poprire salariu in concediu medical
Discuție deschisă în Executare silită

Poprire salariu in concediu medical

Buna ziua!

Am o poprire pe salariu incepand cu luna noiembrie 2012 pentru un leasing neachitat.
In luna aprilie 2013 sunt in concediu medical in urma unei interventii chirurgicale de urgenta, iar concediul medical va continua pana la jumatatea lunii mai.
I-am anuntat pe cei de la compania la care lucrez (resurse umane si cei care se ocupa de salarii) ca potrivit articolului 409 din Codul de Procedura Civila, nu se fac popriri pe salariu in perioada concediului medical.
Cei de la compania la care lucrez mi-au spus ca au luat legatura cu executorul judecatoresc care s-a ocupat de poprirea pe salariu si acesta le-a comunicat ca dansul nu le recomanda sa sisteze poprirea pe salariu. La cererea executorului, compania a trimis o adresa oficiala catre dansul, urmand sa primeasca raspunsul oficial care din pacate se lasa asteptat.
In data de luni, 29 aprilie in cadrul companiei unde lucrez se va proceda la plata salariilor si m-au informat ca ei nu pot face altceva decat sa faca poprirea in continuare.
Este corect? Au acest drept, desi legea spune altceva?

Compania poate refuze continuarea popririi? In ce mod?

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters214341 , utilizator 08:58, 29 Aprilie 2013
Compania trebuie sa se supuna ordinului executorului.
Daca executorul nu trimite adresa ca sa elibereze sumele de bani reprezentand concediu medical, ii faceti plangere penala pentru abus in serviciu in dauna intereselor persoanelor.
Se va invata minte , cu certitudine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare poprire venit ContSters70762 ContSters70762 Buna seara, am urmatoarea situatie si intreband aici poate ma ajuta cineva: Sunt in executare silita pentru un credit de nevoi personale - adresa de ... (vezi toată discuția)