Menţiunea cu privire la înfiinţarea punctului de lucru se depune la Registrul Comerţului de la sediul social al societăţii.
Actele care se anexează cererii de înregistrare sunt:
1. Decizia asociatului unic / Hotarârea Adunării Generale a Asociaţilor cu obiect înfiinţarea puncului de lucru - se precizează adresa exactă şi activităţile ce urmează a se desfăşura la punctul de lucru,
2. Opţional - Act adiţional la actul constitutiv (se poate efectua menţiunea şi doar în baza DAU/AGA) privind înfiinţarea punctului de lucru - se precizează adresa exactă şi activităţile ce urmează a se desfăşura la punctul de lucru,
3. Dovada deţinerii spaţiului în care va funcţiona punctul de lucru - contract de închiriere, contract de comodat, contract de asociere în participaţiune, contract de vânzare-cumpărare etc. Dacă punctul de lucru se deschide într-un imobil cu destinaţia de locuinţă - bloc, vilă - se anexează şi acordul Asociaţiei de Proprietari şi/sau al vecinilor direcţi.