Buna ziua.Am cumparat azi de la [editat] online un aparat de ras marca [editat]. am primit coletul acasa,am platit. cand am deschis pachetul,ambalajul produsul prezenta urme vizibile de uzura,zgarieturi.aparatul in sine nu parea folosit,insa cand l-am testat,cablul de incarcare nu statea conectat decat ajutat cu mana si aparatul nu functiona. smulgea parul pe alocuri doar. as dori sa stiu daca cei de la magazin refuza sa imi restituie banii pe produs,as putea apela la o cale legala de a-mi recupera banii...protectia consumatorilor ar putea face ceva?
Intrucat ati cumparat produsul on-line, aveti dreptul conferit de lege ca in termen de 10 zile de la primirea produsului, sa il refuzati fara a indica vreun motiv. In acest caz va pot fi imputete costurile cu transportul produsului.
In cazul in care totusi doriti sa pastrati produsul, va adresati vanzatorului cu solicitare de aducere a produsului la conformitate prin inlocuire. Perioada de raspuns in acest caz este de maxim 15 zile. In acest caz nu va pot fi imputate costurile cu transportul