buna ziua, ma poate ajuta cineva cu o problema legata de intretinerea unui apartament nou? am contract de management cu o firma dar costul intretineii depaseste taxa de management si costurile stipulate in document, ce pot face in acest caz?
multumesc
Eu unul nu inteleg ce doriti. Poate faceti o traducere in limba romana din care sa reiasa clar:
- a cui este apartamentul;
- cine locuieste in apartament, cate persoane;
- apartamentul apartine unui imobil si sunteti constituiti in as. prop.?
- de fapt firma cu care aveti ncheiat acel contract ce face efectiv pentru dvs.?
- cheltuielile de intretinere lunare pot lua valori de la 30-40 lei pe luna pana la cateva sute de lei pe luna; in aceste conditii, ce inseamna ca cheltuielile de intretinere depasc taxa de management si costurile stipulate in document? Eu stiu ca eventual poti sa mandatezi pe cineva (PF sau PJ sa aiba grija de o locuinta, dar contract de management nu stiu ce ar putea sa reprezinte in acest caz).
Deci , fiti mai clar in exprimare si poate reusim sa intelegem, pentru a va putea ajuta.
apartamentul este al meu, intr-un ansamblu imobiliar care este intretinut si administrat de aceasta firma- impusa de catre avocati prin contract atunci cind am semnat contractul de v/c-
la art 5 din contractul de management pct 5.1. se precizeaza:
taxa de management si costurile sint in cuantum de maxim 43 euro/luna + tva si reprezinta suma dintre cota din bugetul actual si valoare afacturilor pentru servicile prestate in acest moment, calculata in functie de cota procentuala aferent aaprtamentului din spatiile comune ale tronsonului si suma de 2 euro + tva/ luna aferenta intretinerii locului de parcare"
in acest moment intretinerea pt lunile februarie si martie depaseste cei 45 de euro +tva stipulati in contract deci eu ce/cum platesc???
nu avem asociatie de proprietari deoarece sintem putini proprietari in ansamblu deci sintem la mina firmei de management care ,,intretine si administreaza" blocul;
45 euro + TVA reprezinta numai costurile de administrare, altfel spus prestatia firmei de administrare.
Pentru restul utilitatilor pe care le-ati consumat - apa, caldura, gaze, curent electric, service ascensor, interfon, salubritate etc, platiti in plus fata de aceasta taxa de management.