avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical

buna ziua.am si eu o problema.sunt in concediu medical din 02/11/2008 din cauza unui accident rutier(nu accident de munca).deocamdata nu pot sa lucrez deoarece am rotula piciorului drept sparta si mai am nevoie de recuperari.partea cea mai grava esta ca conducerea vrea sa desfinteze firma si vor sa ma bage in somaj.am luat medical pe luna februarie,l-am trimis la timp si pe data de 4/03/2009 mi-au trimis acasa sa semnez un preaviz care incepe de pe data de 13/02.2009.deocamdata nu l-am semnat.ma poate lamuri si pe mine cineva ce trebuie sa fac?!?!? multumesc anticipat. CRISTI
Ultima modificare: Joi, 5 Martie 2009
hexodus, utilizator
Cel mai recent răspuns: hexodus , utilizator 22:55, 4 Martie 2009
ce putati face deocamdata este sa nu semnati nici un preaviz. nu va pot da in somaj atat timp cat sunteti in medical
problema esta ca vor sa inchida firma si probabil sunt un ghimpe pentru ei.
Daca intra in reorganizare judiciara nu sunteti dvs.problema
nu sunt in masura sa inteleg "reorganizare judiciara"firma se ocupa cu comercializarea utilajelor pentru constructi si sunt afectati de criza economica.acum sau reprofilat pe fast-fud-uri,dar pe o alta firma infiintata recent.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Accident de munca-concediu medical elisabeta05 elisabeta05 Am fost angaja ta la o firma cu contract de munca pe perioada determinata cu durata de trei luni si anume 25.05.2014_ 25.08. 2014, pe data de 08.08.2014 a avut ... (vezi toată discuția)
Va rog frumos sa ma ajutati hexodus hexodus va rog frumos sa ma ajutati,nu stiu ce sa fac.in urma cu 5 luni am avut un accident rutier(nu accident de munca)si ca urmare rotula piciorului drept sa spart ... (vezi toată discuția)