Se doreste vanzare unui SRL care are contractul de inchiriere pentru sediu expirat si mandatul administratorilor expirat. Daca a mai intalnit cineva aceasta situatie, cum s-a procedat la Registrul Comertului?
Multumesc pntru raspuns, ma gandeam ca se poate insa ma interesau cateva detalii. De exemplu se face totul in prima etapa a cesiunii? Care ar fi mai exact pasii de urmat? Eu ma gandeam ca operatiunea ar trebui sa urmeze urmatoarele etape:
1. in etapa 1: se face hot aga prin care se decide cesiunea părților sociale, prelungirea ct de inchiriere sau mutarea sediului si incheierea unui nou contract in acest sens și numirea ca administrator a viitorului asociat. Tot in aceasta etapa se depune o imputernicire care presupun ca va fi semnata de asociatii care vand partile sociale(?). (in aceasta etapa ar trebui depuse si toate actele solicitate pentru schimbare/prelungire sediu/administrator?)
2. in etapa 2: se depune din nou hotararea aga (sau trebuie alta noua, cu data mai recenta? :-/), se depune actul constitutiv actualizat, contractul de cesiune și o nua imputernicire care insa eu cred ca ar trebui semnata de noii asociati. (plus toate celelalte declaratii si cereri tip)
Va rog sa imi spuneti daca considerati ca ar trebui procedat altfel,