Buna ziua,
As dori informatii despre obligatiile unei societati la incetarea suspendarii:
1. Din punct de vedere legal, la expirarea termenului de suspendare a unei societati aceasta (administratorul) are obligatia sa faca anumite demersuri la Registrul Comertului si/sau Administratia Financiara sau incetarea suspendarii o face RC din oficiu si comunica AF.
2. Ce obligatii are SC dupa incetarea suspendarii?
3. Daca nu se lichideaza societatea dar o perioada nu se desfasoara activitate (din lipsa contracte de exemplu) poate fi o problema?
Cu tot respectul, as dori sa-mi raspuneti doar daca cunoasteti bine problema.
Multumesc!
Rog un moderator al forumului sa ma ajute cu un raspuns la aceste intrebari, mai exact daca este prevazut legal obligatia de a solicita reluarea activitatii la incetarea suspensarii.
Multumesc!
Mergeti la Registru, incetati suspendarea, apoi la fisc ii informati si pe dansii, apoi la Registru si suspendati din nou sau nu. Biroul juridic de la onrc va sta la dispozitie. Bafta!
P.S. Nu sunt moderator, dar v-am raspuns pentru ca nu v-a raspuns nimeni !
Dupa ce a expirat perioada pentru care a fost suspendata activitatea societatii, reluarea nu se face din oficiu, ci trebuie sa intocmiti o hotarare de reluare a activitatii. Temeiul acestui demers il gasiti in art. 160 alin. 1 si 2 din ORDINUL Nr. 2594/C din 10 octombrie 2008
pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de tinere a
registrelor comertului, de efectuare a inregistrărilor si de eliberare a
informatiilor.