avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 881 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Lipsa in gestiune
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Lipsa in gestiune

Va supun atentiei urmatoarea problema si cer un sfat din partea dumneavoastra:

Lucrez ca gestionar la un depozit de furaje,iar la inventar am iesit lipsa in jur de 60 000 de lei,ce rezulta din faptul ca nu am eliberat avize de insotire a marfii catre agentul ce distribuia marfa pe teren,pe motiv ca acesta pe langa comenzile ferme pe care le avea si pentru care eliberam facturi fiscale mai avea si clienti la care vindea marfa din masina,marfa pentru care putea face facturi de mana avand facturier si chitantier sau pentru care putea emite bon fiscal deoarece avea casa de marcat pe punct mobil.

Greseala mea,si pe care mi-o asum este ca am fost atat de credul si am mers pe incredere fiind colegul meu si necrezand ca poate face acest lucru. Ulterior inventarului in urma declaratiei date catre directorul firmei am aflat ca el a eliberat marfa fara documente fiscale catre diversi clienti pe care nu ii cunosc,dar isi recunoaste doar o parte din marfa,mai exact 22 000 de lei.

Ajutati-ma va rog cu un sfat. Ce pot face in aceasta situatie deoarece acest om,daca il putem numi asa vad ca nu are scrupule si nici un gand sa isi recunoasca restul de marfa,pe care se pare ca a valorificat-o si si-a insusit banii ...
Cel mai recent răspuns: popescu_escu , utilizator 15:50, 16 Iunie 2013
Din punctual meu de vedere, imi pare rau, sunteti bun de plata.
alt sfat decat sa va angajati avocat ce doriti sa primiti?daca va spun 5 oameni de pe forum ca e ok atunci nu va angajati? strict pe litera de lege infractiunea este de gestiune frauduloasa/delapidare.ca vor avea sau nu probe aia e altceva