Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta: o societate doreste angajare unui strain, cetatean UE. Conform OUG 102/2005, acesta in termen de 3 luni de la data sosirii in Romania trebuie sa se prezinte la Oficiul Roman pentru Imigrari in vederea inregistrarii si obtinerii unui certificat de inregistrare.
Pana aici este destul de clar... dar va rog sa imi spuneti ce se intampla in situatia in care acesta va fi trimis sa lucreze intr-o alta tara, tot membra UE, la o societate din grup. Cum trebuie procedat in acest caz? Este nevoie de detasare, in acest caz drepturile salariale fiind platite de catre firma la care este detasat... insa nu se doreste acest lucru, ci ca angajatul sa fie platit din Romania.
Se poate proceda la delegatie, care sa se prelungeasca periodic?
Pentru adresa din Romania care va fi trecuta in cererea pentru eliberarea certificatulu de inregistrare, trebuie prezentat si un contract de inchiriere?
Sau se poate incheia si un contract de comodat?
Buna ziua!
am si eu o intrebare ref persoane straine.
Cum inregistrez aceste pers in D112? mentionez ca este detasat cu salarii primite din SUA.
multumesc!