Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea situatie : sunt incadrata la o unitate bugetara (cu 80 de salariati), in functia de inspector protectia muncii din anul 2007. Din anul 2008 prin fisa postului am si responsabilitatea de psi (am efectuat cursul de PSI). Din anul 2010, prin decizie si fisa postului ma ocup si de achizitii publice, ca responsabil de achizitii publice (am efectuat cursul de Expert in achizitii publice). Din anul 2011 prin fisa postului sunt si responsabil de mediu (am efectuat cursul de Responsabil de mediu). Drepturi salariale primesc doar pentru functia de inspector de protectia muncii. Intrucat ma depasesc, fizic, indeplinirea atator sarcini de munca, ce sansa as avea la refuzarea de a ma mai ocupa de achizitiile publice ? Sau ce sanse as avea sa fiu platita pentru un cumul de functii?
Legea securitatii si sanatatii in muncanr. 319/ 14.07.2006 prevede urmatoarele:
- art. 8 alin.(6) - Lucratorii desemnati trebuie sa aiba in principal, atributii privind securitatea si sanatatea in munca si cel mult atributii complementare.
HG nr. 1425/ 11.10.2006 dispune:
-art. 24 alin.(2) - Lucratorii din cadrul serviciului intern de prevenire si protectie trebuie sa desfasoare numai activitati de prevenire si protectie si cel mult activitati complementare cum ar fi: prevenirea si stingerea incendiilor si protectia mediului.
Prin urmare, legea nu va permite sa va ocupati si de achizitii publice. In acest caz, puteti sesiza ITM- Departamentul SSM.