avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA Posibilitate rambursare TVA
Discuție deschisă în Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA

Posibilitate rambursare TVA

buna ziua.
sunt incepator asa ca doresc sa ma scuzati daca reiau o intrebare sau e prea simpla.
vreau sa infiintez un srl-d.
platitor de tva.
am nevoie sa achizitionez cateva calculatoare pentru a desfasura activitatea in valoare de 10000 ron din romania o sa le cumpar pe componente.
pot solicita returnare tva daca ma inregistrez ca platitor tva?
multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: mihaialex01 , utilizator 16:23, 18 Iunie 2013
Puteti solicita rambursarea tva-ului,daca sunteti platitor de tva numai in momentul in care suma de rambursat din decont este egala sau mai mare de 5000 lei.
Multumesc frumos pentru lamurire!
Ar mai fi o intrebare.
Cazul meu.
Firma e infiintata. Am depus actele la Anaf pentru platitor TVA, a venit un inspector pentru a verifica sediul social, am primit acodrul ca e ok (azi). Decizia stiti in cat timp o sa fie gata?
In perioada pana e decizia redactata si data pot cumpara o parte din produse?
Se vor incadra la rambursare TVA?
Multumesc din nou!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperarea tva danieladanciu danieladanciu as dori si eu care este procedura de recuperarea a tva de la stat, mi-am infiintat un srl-d, prin programul de stimulare al tinerilor, am cumparat utilaje, dar ... (vezi toată discuția)
Societatea devine platitoare de tva prin depasirea plafonului ToaderConsultanta ToaderConsultanta SPETA: O societate devine platitoare de tva prin depasirea plafonului prevazut de lege. Intocmeste si depune declaratii de TVA trimestrial, plateste TVA-ul ... (vezi toată discuția)