avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Dosar penal.Abuz în serviciu.
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Dosar penal.Abuz în serviciu.

Ma numesc Ionut, lucrez ca Factor Postal. Astazi am fost chemat la politie sa iau la cunostinta ca mi sa intocmit un dosar penal pentru savarsirea infractiunii de "Abuz in serviciu". Cum am ajuns la asa ceva:
In luna Februarie am distribuit 2 citatii....una era adresata doamnei Y de pe strada numarul 3 si cealalta adrsata domnului X de pe strada numarul 7A.
Acesta din urma domnul X a facut dovada primirii documentelor a semnat si si-a trecut seria si numarul de buletin. Astazi sunt cercetat pentru ca : de ce domnul X a semnat si pentru doamna Y? Citatiile se duc la adresa care este scrisa pe citatie. CORECT! Nu imi aduc aminte clar daca aceste 2 citatii aveau aceaasi adresa cu nume diferite ceea ce am declarat si la politie. Am incercat sa dovedesc cumva ca am fost la adresa care scria pe citatie. Domnul X a venit cu citaia si scria adresa care am distribuit-o , doamna Y ma reclama ca am dat citatia la alta adresa dar nu vine cu dovada ca pe citatia ei scria adresa care care locuieste ......din cate imi aduc aminte(vag) doamna Y avea scris pe citaie DOAMNA Y strada 7A ...mai apoi sa se mentioneze in declaratie ca ea a locuit mai demult la strada 7A. Acum doamna Y reclama Factorul Postal ca sa inteles cu domnu X sa-i duca citatiile lui. Daca ma aintelegeam cu domnul X mai faceam dovada primirii actului? Ce ma sfatuiti sa fac? Dau mai multe detalii daca imi raspundeti! Multumec.
Cel mai recent răspuns: andronache112 , utilizator 11:44, 28 Iunie 2013
Probabil ca s-a semnat pe citatia care era la alta adresa deoarece in caz contrar nu ati fi avut probleme.
Nu ar strica sa mergeti insotit de avocat la politie pentru a intelege exact despre ce este vorba si sa intelegeti daca sunteti sau nu vinovat.