avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 610 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema cu o firma de turism, refuz primire sesizare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema cu o firma de turism, refuz primire sesizare

Am mers si am luat un bilet pentru o excursie de la o agentie de turism si am solicitat date concrete despre aceasta ,dar acestea nu au fost concrete ,fapt ce ma determinat sa ma adresez in scris patronului firmei dar cand am mers la firma , patronul nu era acolo , iar angajatii au refuzat sa-mi primeasca cererea si sa-mi de-a un numar de inregistrare.In acel moment am sunat la OPC si am mers acolo si am depus o sesizare la OPC de unde am luat si nr de inregistrare impotriva acestei firme.Cand am vorbit cu cei de la OPC acestia mi-au spus ca ei vor cerceta cazul dar ca patronul firmei nu are obligatia sa primeasca o sesizare si sa-i dea nr de inregistrare si ca singurul lucru pe care pot sa o fac era sa o depun prin posta cu AR.
Intrebarea mea este :
1. Daca in Romania legea prevede ca orice institutie are obligatia sa primeasca o cerere , firmele de turism care sunt particulare au dreptul sa nu primeasca aceste sesizari si sa de-a nr de inregistrare ?
2.Daca aceste firme refuza acest lucru inafara de OPC caror organisme ne mai putem adresa?
Va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 18:55, 27 Iunie 2013
:offtopic:
Incercati sa respectati si dvs regulamentul de postare in forum si sa dati un titlu care sa reflecte subiectul abordat.
In plus, " doresc sa-mi raspundeti concret" , suna ca si o comanda asa, ceea ce nu prea e indicat.

Ce date ati cerut si nu au fost concrete ?
Daca datele nu au fost " concrete", ce ati sperat sa obtineti cu acea sesizare ? Sunt atatea agentii, interesul lor e sa va faca sa cumparati, daca nu sunt capabili sa vanda un serviciu, trebuia sa va orientati catre alta agentie.
Nu va era de folos sa va primeasca o sesizare cat nu v-au oferit informatiile cerute, ce sa rezolvati cu sesizarea ?
Ati reclamat la OPC, or sa va dea un raspuns daca potrivit legii v-au fost incalcate drepturile. Daca nu sunteti satisfacut si firma v-a adus un prejudiciu, va puteti adresa instantei.
Aveti in link un material informativ, poate va ajuta.

[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani Adela M Adela M Buna ziua! Contractul pentru un pachet de servicii turistice a fost incheiat initial de catre conducatorul de grup ca titular al contractului, in val de 350 ... (vezi toată discuția)
Help... ContSters211913 ContSters211913 Acum aprox. doua saptamani am comandat si achitat integral o usa de termopan in valoare de 500 lei. Pt. banii respectivi patronul firmei nu a vrut sa-mi dea ... (vezi toată discuția)
Despagubire la distanta In urma expedierii unor produse necorespunzatoare (altele decat cele comandate) prin curier de catre o firma din Timisoara am apelat la Protectia ... (vezi toată discuția)