avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1134 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Admitere la INM in 2015
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Admitere la INM in 2015

Buna ziua!
Sunt student in anul 2 la drept, si mi ar placea sa fiu judecator. Stiu ca pana atunci am mult de invatat si de muncit, si m am gandit ca din acest motiv ar trebui sa ma apuc de acum de invatat pentru admitere la inm.
Intrebarea mea este, ce ar trebui sa invat? Cum sa ma pregatesc? Sa fac grile?Sa citesc filosofie? As vrea sa reusesc, insa nu am posibilitate de a participa la cursurile pregatitoare care, ma gandesc, peste doi ani vor fi si mai costisitoare.
Care a fost strategia voastra de a invata si ce sfaturi aveti in legatura cu modul de pregatire?
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: OvidiuDanut , utilizator 21:50, 8 Iulie 2013
Ingerashhh a scris:

Buna ziua!
Sunt student in anul 2 la drept, si mi ar placea sa fiu judecator. Stiu ca pana atunci am mult de invatat si de muncit, si m am gandit ca din acest motiv ar trebui sa ma apuc de acum de invatat pentru admitere la inm.
Intrebarea mea este, ce ar trebui sa invat? Cum sa ma pregatesc? Sa fac grile?Sa citesc filosofie? As vrea sa reusesc, insa nu am posibilitate de a participa la cursurile pregatitoare care, ma gandesc, peste doi ani vor fi si mai costisitoare.
Care a fost strategia voastra de a invata si ce sfaturi aveti in legatura cu modul de pregatire?
Multumesc anticipat!


Ce bine ar fi fost sa am preocuparile tale cand eram anul 2...In fine...Strategia este una simpla si generala. Invata codurile+doctrina autorilor consacrati+jurisprudenta. Cursurile respective sunt dpmdv a waste of money, asa ca nu te ingrijora din cauza asta.Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură