avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 724 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Efecte ale circumstantelor atenuante
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Efecte ale circumstantelor atenuante

Buna ziua, in prezent sunt judecat pt ucidere din culpa si parasirea locului accidentului. M-am inscris anul trecut la facultate, iar la specializarea aleasa am intrat primul pe lista pe un loc bugetat de stat. Din cauza problemelor din familie si a informarii gresite in legatura cu specializarea imi este greu sa fac fata la aceasta facultate si as dori sa renunt si sa ma inscriu in anul I la facultatea de drept. Din discutiile cu avocatul meu am inteles ca faptul ca sunt student e o circumstanta atenunanta pt situatia mea si ca daca as incepe o alta facultate mi-as ingreuna situatia, asa ca mai bine sa raman la asta. A face 2 facultati in paralel imi este imposibil financiar si si din prisma problemelor familiale. Tot avocatul mi-a spus ca m-ar ajuta sa duc rezultate bune de la facultatea la care sunt acum, lucru din nou imposibil.

Orice sfat este binevenit si va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Francisc Gerber , Avocat 21:27, 2 Iulie 2013
Cred ca ar fi bine sa va ascultati avocatul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Accident cu victima electrosystem electrosystem Un prieten angajat sofer la o firma de distributie medicamente a accidentat mortal (in timpul programului) o batrana pe o trecere de pietoni semnalizata ... (vezi toată discuția)
Pot sa o dau afara? bazol bazol Daca fica mea umbla la facultate am dreptul sa o dau afara din casa? Daca ne ameninta ca ne omoara ca ne da foc la casa etc. pot sa ma duc la politie sau chiar ... (vezi toată discuția)