Ieri am intampinat niste probleme cu deblocarea de retea a unui telefon mobil. M-am adresat celui mai apropiat magazin, insa spre surprinderea mea am fost tratata ca un infractor, de catre unul din consultanti. Problema nu s-a rezolvat, iar eu am fost jignita mai mult decat imi puteam imagina.
Unde anume ma pot adresa si care este ierarhia, in conditiile in care doresc sa ajung pana la faza de actiune in justitie? Din punctul meu de vedere si compania de telefonie mobila are partea ei de vina pentru atitudinea si comportamentul angajatului, gresesc cumva?
Va multumesc pentru orice sfaturi sau indrumari.
Atentie este o diferenta semnificativa intre reprezentantii operatorului de telefonie si angajatii unui magazin care comercializeaza produse /aparatura telefonica
Initial sesizati problemele la conducerii magazinului
Conditionat de raspuns,puteti analiza oportunitatea si necesitatea altor demersuri in instanta
Va multumesc pentru raspuns. Este vorba despre un magazin reprezentanta al companiei de telefonie mobila. Am actionat pe cale ierarhica incepand de la managerul magazinului...nu numai ca nu s-a rezolvat nimic dar in toate raspunsurile lor este un iz de bataie de joc. Am facut plangere oficiala la departamentul de relatii cu clientii din cadrul companiei si acum astept raspunsul. Daca si acest raspuns va fi la fel ca cele anterioare atunci voi apela la un mediator.