avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 851 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Reorganizare asociatie de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Reorganizare asociatie de proprietari

actuala asociatie de proprietari are datorii la furnizorii de gaze naturalesi apa potabila deoarece conducerea asociatiei, respectiv presedintele acesteia, nu are contract cu administratori, nu are casier , nu afiseaza cotele de intretinere conform legislatiei si proprietarii nu doresc sa plateasca deoarece nu exista transparenta.
intre timp toti proprietarii au montat centrale termice in apartamente.
Ce se poate face pentru a schimba situatia existenta???
va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: ContSters241232 , utilizator 15:09, 9 Iulie 2013
Adunare generala a proprietarilor, schimbati presedintele, comitetul, angajati administrator, comisie de cenzor si treburile se vor rezolva.
multumesc thran
problema este cum se poate face aceste lucruri
am sesizat si la primarie neregurile nu se poate face adunarea generala a proprietarilor deoarece o mare parte din imobil apartine doar la 2 proprietari acestia detinand mai bine de 50% din apartamente.
te rog frumos daca ai cunostinte da-mi legi, normative etc dupa care sa ma ghidez
multumesc tare mult
Datoriile catre furnizori nu se datoreaza deoarece conducerea asociatiei, respectiv presedintele acesteia, nu are contract cu administratori, nu are casier , nu afiseaza cotele de intretinere ,ci pentru ca sumele achitate de proprietari nu sunt platite furnizorilor de servicii/utilitati
Problemele mentionate inexistenta contract cu administratori-desi la nivelul unei asociatii de proprietari este suficient un singur administrator de imobil este de competenta comitetului executiv care in temeiul disp
L nr 230/2007 ART. 30
(1) Comitetul executiv, reprezentat de preşedintele asociaţiei de proprietari, are
următoarele atribuţii:
a) duce la îndeplinire hotărârile adunării generale şi urmăreşte respectarea
prevederilor legale, a statutului şi a acordului de asociere ale asociaţiei de
proprietari;
b) emite, dacă este cazul, decizii scrise privind reguli pentru ducerea la
îndeplinire a hotărârilor adunărilor generale şi pentru respectarea prevederilor legale,
a statutului şi a acordului de asociere, precum şi alte decizii ce privesc activitatea
din asociaţia de proprietari;
g) pentru scopul şi activităţile asociaţiei de proprietari, angajează şi demite,
încheie şi reziliază contracte;




Lecturati L nr 230/2007 si HG nr 16588/2007 care prevede ansamblul de dispozitii in limita carora functioneaza asociatiile de proprietari
[ link extern ]

[ link extern ]
Ultima modificare: Marți, 9 Iulie 2013
ynocentta, utilizator
Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si H.G. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007.
Daca nu dati date concrete nu cred ca va poate da cineva un sfat, nu sunt decat 2 proprietari la tot condominiu si acestia inchiriaza??

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asociatie de proprietari fara administrator lilia_puscas lilia_puscas Buna ziua! Locuiesc intr-o casa cu 7 apartamente care este administrata de catre un angajat al Federatiei Asociatiilor de Proprietari. Acest administrator ... (vezi toată discuția)
Incetarea cim in timpul concediului medical bratitu bratitu pentru ca de peste 6-7 ani la asociatia noastra de propr. nu s-a tinut nici-o adunare generala si pt.ca existau suspiciuni privind corecta gestionare a banilor ... (vezi toată discuția)
Atributiuni presedinte Viorel_Lucaciu Viorel_Lucaciu O asociatie de proprietari are hotararea adunarii generale de a pune presedintele sa se ocupe de toate problemele administrative, cu exceptia partii de ... (vezi toată discuția)