avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Suspendare contract individual de munca din cauza unei ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Suspendare contract individual de munca din cauza unei burse in strainatate

Sunt angajat din noiembrie 2012 la o firma cu contract de munca pe perioada nedeterminata si in acelasi timp sunt si student la master universitar si am primit o bursa in strainatate pentru o perioada de 6 luni pentru realizarea lucrarii de dizertatie si doresc sa fac cerere de suspendare. Pot sa fac cererea conform art 153 din Codul Muncii pentru formare profesionala pentru a putea beneficia si de vechime sau trebuie sa specific pe cerere concediu fara plata pentru studii in baza art. 148 din Codul muncii si nu mai pot beneficia si de vechime?
Ultima modificare: Joi, 18 Iulie 2013
daniel_bc, utilizator
Cel mai recent răspuns: daniel_bc , utilizator 17:21, 19 Iulie 2013
Puteti face cerere in baza art.154 C.mun.

Art. 154 C.mun.
(1) Salariaţii au dreptul să beneficieze, la cerere, de concedii pentru formare profesională.
(2) Concediile pentru formare profesională se pot acorda cu sau fără plată.
dar cum ar fi mai bine sa fac cererea?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul fara plata si vechimea roofart roofart In luna ianuarie am convenit, toti angajatii firmei unde lucrez si conducerea, sa inaintam cereri de concedii fara plata, dat fiind lipsa de activitate din ... (vezi toată discuția)
Concediu studiu fara plata Univ Univ Buna ziua, Lucrez la o companie privată si in același timp urmez cursuri universitare. In trei luni urmează sa-mi dau disertația si doresc sa-mi iau ... (vezi toată discuția)