Buna ziua,
Acum cateva luni am introdus o actiune de avacuare a unor bunuri aflate pe proprietatea mea. Cam la doua luni, am primit de la instanta o instiintare asupra taxei de timbru si a datelor suplimentare pe care le doreau completate. Am achitat taxa, am completat restul datelor... Pe portal a fost inregistrata cererea, insa fara a acorda un termen de judecare. A trecut mai mult de o luna de atunci.
Ce ar trebui sa fac in aceste conditii?
Mergeti la instanta si solicitati date suplimentare. Cunoasteti numarul de dosar si va puteti adresa grefierului pentru precizarea stadiului in care se afla cererea. Este posibil ca actiunea dvs sa se afle in stadiul regularizare sau de comunicare catre parat.
Cererea dvs. se judecă potrivit Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă (NCPC), iar asta înseamnă că primul termen de judecată nu se fixează imediat.
Întâi cererea dvs. a fost în procedura de regularizare (vi s-a pus în vedere să faceți completări și modificări). Mai apoi, acțiunea a fost comunicată pârâtului, însoţită de o adresă prin care i s-a adus la cunoştinţă că are la dispoziţie un termen de maxim 25 de zile să formuleze întâmpinare. După trecerea acestui termen şi dacă pârâtul va formula întâmpinare, instanţa vă va comunica întâmpinarea pârâtului însoţită de o adresă prin care vi se va aduce la cunoştinţă că aveţi obligaţia să depuneţi răspuns la întâmpinare în termen de 10 zile de la comunicare.
Potrivit art. 201, alin. (3) din Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, în termen de 3 zile de la data depunerii răspunsului la întâmpinare, judecătorul fixează prin rezoluţie primul termen de judecată, care va fi de cel mult 60 de zile de la data rezoluţiei, dispunând citarea părţilor.