Buna ziua,
Am un card de credit/cumparaturi de la [], unde am o anumita rata lunara. Se intampla sa mai intarziu cu plata, din anumite motive, iar cei de la recuperari finante ma hartuiesc continuu la servici si la rude.
Suna continu de 3-4 ori pe zi la departamentul de vanzari si la contabilitate.
Niciunde in contractul care l-am semnat cu ei nu exista o asemenea clauza.
Se poate sa le fac reclamatie undeva? Se pot lua ceva masuri?
Din pacate, in lipsa unei proceduri legale, care sa mentioneze ce constituie abuz si ce nu in cadrul unei proceduri de recuperare amiabila, vorbim degeaba.
Exista un asemenea proiect de lege, vizeaza in primul rand firmele de recuperari. Nu stiu exact in ce faza se afla. E un fel de cod de conduita.
telefonul este cea mai ieftina cale, de aceea recurg la ea.
Poşta electronică este chiar lipsită de costuri, stimate coleg :)
Câtă vreme se apelează cu precădere la modalitatea ,, hărţuieşte clientul telefonic , că poate dă banul,, prezum intenţia creditorilor, recuperatorilor, de a hărţui clientul şi nu de a face o comunicare .