Am avut un card de cumparaturi la o anume banca, am achitat integral creditul anul trecut si mi s-a spus cel mai tarziu in martie anul asta sa merg sa inchid contul, ceea ce am si facut. Am facut o cerere de inchidere si am plecat linistita. Intre timp tot primeam acasa extrase de cont de la banca respectiva, cu suma de plata 0 lei, asa ca m-am dus intr-o zi sa le cer sa inceteze sa-mi trimita plicurile alea... Cand, ce sa vezi, surpriza ! Mai am de plata 400 si ceva de lei...am crezut ca mi se face rau acolo. Doamna mi-a dat niste explicatii pe care nu le-am inteles, asa ca m-am adresat bancii printr-un e-mail, cerand explicatii. Iata ce mi-au raspuns:
”Va multumim ca, prin sesizarea pe care ne-ati adresat-o, ne oferiti oportunitatea de a clarifica anumite aspecte legate de situatia cu care va confruntati.
Referitor la aspectele sesizate, in ceea ce priveste situatia cardului dumneavoastra de credit, in urma verificarilor efectuate, dorim sa va comunicam faptul ca diferenta provine din anularea restructurarii. Pentru a putea fi reziliat cardul de credit este necesar sa achitati suma de 426,68 Lei pana in data de 09.08.2013. Daca achitati suma mentionata cardul de credit se va putea rezilia dupa emiterea raportului din data de 15.08.2013.
Speram ca informatiile puse la dispozitia dumneavoastra sa lamureasca aspectele semnalate.
Va multumim si va asiguram de disponibilitatea noastra de colaborare.”
Pentru ce sa mai platesc, daca eu nici n-am mai folosit cardul, nici nu-l mai am, nu mi s-a spus nimic despre aceasta suma de plata, am achitat tot? Mi se pare un abuz !
Nu aveti cum sa datorati acei bani. Daca nu exista mentionat in contract un asemenea comision, nu au cum sa vi-l ceara. Si nu cred ca exista.
Faceti plangere la ANPC.
Multumesc, s-a rezolvat...dupa multe convorbiri telefonice si amenintari cu apelul in instanta, s-au convins ca nu mai am nicio datorie la ei, mai mult decat atat trebuie sa-mi dea niste bani inapoi...